Σελίδες

Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

God of War III


Το God of War III ανήκει στην κατηγορία των Hack and Slash, Action-Adventure. Εκδότης του παιχνιδιού είναι η Sony Computer Entertainment και προγραμματιστής το Santa Monica Studio.
Βγήκε στην παγκόσμια αγορά για Ps3 στις 16 Μαρτίου 2010  και πρόσφατα για Ps4 και είναι μόνο Offline-Single Player.
Άλλα αρκετά με τις βαρετές πληροφορίες, ας πάμε στην ιστορία και δομή του παιχνιδιού.

Main Story:
Ο χαρακτήρας που παίζετε είναι ο ημίθεος “Κράτος” ο οποίος από το δεύτερο κομμάτι της τριλογίας έχει ως στόχο να σκοτώσει τον Δία και κάθε θεό του Ολύμπου, όπως και όποιον σταθεί εμπόδιο στον δρόμο του. Είναι ένα πάρα πολύ συναρπαστικό και πολύ βίαιο παιχνίδι και προφανώς άνω των 18, φανταστείτε τι ψυχολογικά προβλήματα θα έχει στο μέλλον ένα παιδί που θα το παίξει πρώτη φορά στα δώδεκα του...θυμάμαι όταν ήμουν μικρός κάπου στα οκτώ μου, έπαιζε ο πατέρας μου το 2ο κομμάτι και μου το έδωσε να παίξω και εγώ...άλλα ψυχολογικά είμαι ακόμα καλά, πιστεύω. Όπως και να έχει, προσφέρει αρκετές ώρες απασχόλησης, εγώ για παράδειγμα το έβγαλα σε μια μέρα άλλα αυτό εξαρτάτε από τον/την κάθε gamer. Έχει 4 επίπεδα δυσκολίας τα οποία με αύξουσα σειρά γίνονται όλο και πιο δύσκολα: Spartan (Easy)--> God (Normal)--> Titan (Hard)--> Chaos (Very Hard). Αρχάριοι είναι καλό να ξεκινάνε πάντα στο μέτριο επίπεδο δυσκολίας, εκτός αν νευριάζουν και παραιτούνται πολύ εύκολα, τότε ας ξεκινήσουν με το πρώτο. Ο πραγματικός όμως Fan των σειρών God of War θα εξετάσει τις ικανότητες του στο ανώτερο επίπεδο δυσκολίας, αφού πρώτα βέβαια το τερματίσει μια φορά για να πάρει μια ιδέα του παιχνιδιού. Εγώ ο ίδιος επίσης δοκίμασα το ανώτερο επίπεδο δυσκολίας και έχω μια συμβουλή για εσάς. Ότι κατηγορία gamer και αν είσαι, ο ήρεμος και ο υπομονετικός ή (και ειδικά γι' αυτήν την κατηγορία) ο οξύθυμος, ξέρετε τι είναι “Stress Βall”; Όχι; Κοιτάξτε στο google και αγοράστε, θα το χρειαστείτε! Πέρα από το Main Story έχει και το Arena που είναι ένας χώρος όπου δοκιμάζεις τις ικανότητές σου. Είναι πραγματικά απαιτητικό και θέλει αρκετή συγκέντρωση και υπομονή.

Graphics:
Ας πάμε και στα γραφικά γιατί όπως για εσάς έτσι και για εμένα τα γραφικά παίζουν ένα σημαντικό ρόλο το αν προτιμήσω ένα παιχνίδι ή όχι. Μην φοβάστε παιδιά, όλα καλά! Τα γραφικά παρόλο που το παιχνίδι εκδόθηκε το 2010 είναι υπέροχα και δεν έχουν καμία διαφορά από ένα παιχνίδι του 2014, εννοείτε πως είναι HD (High Definition 720p/1080i).

Είναι βασισμένο στην ελληνική μυθολογία (άντε ρε ελλαδάρα μου!) και σαν Έλληνες που είμαστε πιστεύω θα έπρεπε να το έχουμε παίξει όλοι, το χρωστάμε στους εαυτούς μας.
Οπότε έχουμε: Βία, Αίματα, Τέρατα, Θεούς, Άψογα γραφικά και έναν τέρμα Brutal Badass Κράτος που έχει βάλει στόχο να σκοτώσει τους πάντες και να πάρει εκδίκηση και μην ξεχνάμε την ελληνική μυθολογία. Αν δεν έχεις Playstation 3, σου έδωσα μόλις έναν πολύ καλό λόγο να αγοράσεις.


Εδώ κάποιες εικόνες του παιχνιδιού:





Keep Gaming!
-Σάββας

2 σχόλια:

  1. Καλή αρχή Σαββούλη ^.^
    Το ξέρεις ότι πεθαίνω για τον τρόπο που γράφεις!
    Πραγματικά ο μπαμπάς σου δεν έπρεπε να σε αφήσει να παίξεις όταν ήσουν 8 με αυτό :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου <3
      Εεεε καλά τώρα...
      Όχι καλά έκανε!

      Διαγραφή