Σελίδες

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2017

Nioh

Το Nioh ανήκει στην κατηγορία των Action Role-Playing, Third Person και Hardcore. Εκδότης του παιχνιδιού είναι η Sony Interactive Entertainment και JP: Koei Tecmo και προγραμματιστής η Team Ninja.θα βγει στην αγορά στις 7 Φεβρουαρίου 2017 για Ps4. Κατάλληλο από 18+ με Single Player και Multiplayer Mode.



Single Player-Multiplayer:
Αρχικά το Nioh δέχεται μεγάλη σύγκριση με την φημισμένη σειρά παιχνιδιών Dark Souls, όμως με δεύτερη ματιά υπάρχουν πολλά που κάνει ξεχωριστά, συνεχίζει όμως να έχει πολύ γνωστά στοιχεία του Dark Souls. Έπαιξα το Last Change Trial που είχε στο PSN και προσπάθησα να δω τι ακριβώς είναι το Nioh. Δεν είναι Open World γιατί πας από Mission σε Mission σε διάφορες περιοχές στον κόσμο του Nioh. Έχει "Souls like leveling system" δηλαδή για κάθε εχθρό που σκοτώνεις παίρνεις πόντους και τους ανταλλάζεις για Skill Points. Είναι πολύ εμπνευσμένο από την κουλούρα των Samurai οι οποίοι μου αρέσουν πάρα πολύ! Είναι πολύ Story Based αν και δεν ξέρω ακόμα το Story του. Παλεύεις πιο πολύ εναντίον δαίμονες αλλά και ανθρώπους, στο Twillight Missions μπορείς να τρέξεις τις ίδιες πίστες απλά είναι πιο δύσκολες (Hardcore Mode?). Υπάρχουν και οι Revanants που είναι άλλοι παίκτες που σκοτώθηκαν (παρόμοιο με το bloodstain του Dark Souls) και μπορείς να τους καλέσεις για να παλέψεις εναντίον τους και να κερδίσεις ένα τυχαίο κομμάτι από τον εξοπλισμό τους. Μπορείς και να καλέσεις βοηθούς παίκτες θυσιάζοντας ένα είδος Cup στα Shrines που είναι τα Checkpoints σου (παρόμοιο με Bonfire) και μπορείς να αναβαθμιστείς.
Summoned Player - Revenant Spot.

Equipment-Stances:
Έχεις 2 Melee και 2 Ranged weapons τα οποία μπορείς να εναλλάσσεις ακόμα και την ώρα που παλεύεις. Για όπλα μπορείς να έχεις ένα σπαθί, dual swords, κοντάρια, σφυριά etc. για Ranged έχεις τόξο, muskete, cannon και δεν ξέρω τι άλλο θα έχει (αν έχει). Κάθε Melee όπλο έχει 3 Stances, Low που είναι το πιο αδύναμο αλλά το πιο γρήγορο, Middle που προσπαθεί να συνδυάσει κινητικότητα με δύναμη και το High που είναι κυρίως Damage Based. Μπορείς να διαλέξεις κάθε Stance ότι ώρα θες. Ένα επίσης ωραίο Element είναι το Seath Weapon, είναι αυτονόητο νομίζω τι είναι. Έχει και διάφορα Samurai Armor, όσο πιο βαριά η πανοπλία τόσο πιο αργός είσαι και Stamina ξοδεύεις εκτός αν ανεβάσεις Equipment Load. Για Healing Item έχει κυρίως ένα. Ένα πολύ ευχάριστο element είναι πως με κάθε τελευταίο χτύπημα κόβεις διάφορα σημεία στον αντίπαλο σου.....όχι τόσο ευχάριστο αν τύχει να χάσεις εσύ χέρι ή πόδι....
Ranged Weapon: Cannon.

Stamina Recovery-Magic-Gurdian Spirits:
Το Stamina είναι το κλειδί για να νικάς, να έχεις πάντα το μάτι σου εκεί αλλά και στον αντίπαλο γιατί μπορείς να δεις και του αντιπάλου (και αυτός το δικό σου)! Αν το εξαντλήσεις μπαίνεις σε ένα Stop Mode που είσαι ανοιχτός για Critical Hits, να το αποφεύγεις. Μπορείς να κάνεις Stamina Recorevy πατώντας ένα κουμπί (νομίζω ήταν το R1) και σχεδόν όλο το Stamina που ξόδεψες το κερδίζεις πίσω, εάν το κάνεις την σωστή ώρα. Δεν έχεις Mana αλλά για Magic έχεις διάφορα Items που μπορείς να εξοπλίσεις στα Shrines σου δίνοντας κάποιους συγκεκριμένους πόντους για την κατηγορία. Τα Gurdian Spirits είναι η Superpower σου που γεμίζει με κάθε χτύπημα και όταν την
ενεργοποιείς είσαι ανίκητος για μια στιγμή, όμως κάθε Hit που δέχεσαι μικραίνει την διάρκεια. Υπάρχουν διάφορα Gurdian Spirits.
Gurdian Spirit Summoning.
Loot System:
Η Team Ninja εμπνεύστηκε από άλλα παιχνίδια και φέρνει ένα παρόμοιο Loot System όπως τα Borderlands. Μπορείς δηλαδή να έχει πολλά παρόμοια πράγματα απλά με άλλα στατιστικά.

Graphics: 
Τα γραφικά είναι πολύ ωραία δεν έχω κανένα παράπονο. Άκουσα πως θα έχεις την δυνατότητα να επιλέξεις ανάμεσα σε 30 FPS για ομαλή εικόνα, 60 FPS και 60 FPS αλλά με πιο πολύ βάση σε Special Effects.



Αυτά είναι σε γενικές γραμμές τα στοιχεία του παιχνιδιού, όταν το βγάλουν και το παίξω θα ενημερώσω αυτό το Post για τυχόν αλλαγές και πιο λεπτομερειακή ανάλυση.


Keep Gaming!
-Σάββας.

2 σχόλια: